پنجشنبه ۱۴۰۳/۰۱/۰۹
رزمایش کشوری علمی فرهنگی دانشجویان میقات 10 - تابستان1400
طرح نامه رزمایش کشوری دانشجویان میقات 10 ۱۴۰۰/۰۵/۰۱ ۱۸:۳۰ (جمعه)

رفتارهای هر فرد یا سازمانی ، برخاسته از اندیشه ها ، مبانی و تفکرات اوست. سال ها به واسطه رسوخ فرهنگ منحط غرب و تکنوکراتیسم فرهنگی ، مبنای جذب و اجرای کارهای فرهنگی ، مادیات و امکانات گردیده بود، تا جایی که سخن گفتن از ارزش ها و جذب بر مبنای اصول و اندیشه ، صرفا یک نظریه و کار نشدنی تلقی می شد که برای بن بست شکنی ، نیاز به یک عملیات انتحاری فرهنگی مبتنی بر اصول وارزش های اصیل اسلام و دفاع مقدس بود که بتواند دانشگاه جنگ و کارخانه انسان سازی دوران دفاع مقدس را مجددا بنا نهاده و ریل فعالیت های فرهنگی را به خط اصیل خود بازگرداند.

این امر ممکن نبود مگر با ارائه یک الگوی عملی به جوانان مجاهد عرصه فرهنگ و جنگ نرم لذا برنامه ریزی های لازم برای اجرای یک طرح فرهنگی بر اساس همان مبانی انجام گرفت و رزمایش های علمی فرهنگی نظامی میقات طراحی گردید، تا قدمی کوچک در عرصه جهاد کبیر و همچنین تربیت مدیران انقلابی بر پایه دغدغه های امامین انقلاب برداشته باشیم.

لازم به بیان است ، عبارت « رزمایش فرهنگی » در لبیک به فرمان مقابله با « جنگ نرم » فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) طراحی گردیده است.

 

آدرس: قم خیابان صفائیه ، کوچه 26 ، پلاک 4 
تلفن ثابت: 37840475-025
نمابر: 37848079-025
سامانه پیامکی: 30003218
تلفن همراه(ارتباطات): 09120951349

درباره ما

موسسه تخصصی میقات جوانان انقلاب اسلامی با رویکرد هر نوع عملیات فرهنگی ویژه طلاب جامعه ی دانشگاهی کشور ، معلمان و نیرو های مسلح توسط جمعی از طلاب دانش آموخته دانشگاه ها در سال 86 تاسیس گردید. و راهبرد اصلی موسسه ایجاد بستر تربیت مدیر تراز انقلاب اسلامی می باشد.

موسسه میقات جوانان انقلاب اسلامی
سامانه جامع شاهد (1395 - 1400)